Du lämnade mej trasig , rädd och ensam... Nu är det dags att gå vidare!

Jag ältar mina fel och brister
Tragiska och tråkiga saker som hänt i mitt liv
Fram och tillbaka
Från att mista en vän
till en mista en pojkvän
Förmånga har dött
Förmånga har svikit
Jag lever kvar i det för slutna
Dem döda kan jag inte prata med
jag kan inte fråga dem om råd
Kommer aldrig få nåt svar om varför
Men något jag tänker på varje dag
är en kompis jag förlorade för några år sedan
Jag har så många frågor
men aldrig ställt dem till dej
För den dagen du berättade sanningen , efter så lång tid
Orkade jag inte höra
så jag bröt kontakten
Mycket har hänt efter det
Mycket på grund av dej
Du satte mitt liv på spel , det tänker jag inte ljuga om
Du har säkert haft dina skuldkänslor men dem har inte gett mej ett skit
Jag står kvar på ruta ett ,
där du lämnade mej
 Jag undrar om jag kanske borde prata med dej
För att från nåt ställe få ett svar
Kanske en förklaring till varför våran vänskap inte var värd nånting för dej längre
efter alla år
efter allt skit
efter alla hemligheter , drömmar
misslyckanden
men också alla skratt
vackra minnen , mysiga stunder
Sånt som aldrig spelade nån roll för andra
som vi gjorde viktigt
 Skulle jag fråga
så skulle jag förvänta mej svar
Men om du inte har nåt att säga ?
Tänk om du inte kan förklara
Då fortsätter jag älta och älta
 Jag måste komma vidare
Jag kan inte längre leva i det förflutna
Jag måste ta tag i mej själv
Problemen som bla du orsakade mej
Men även dem andra
Jag måste bli stark igen , på något sätt
Utan dej
Jag har andra
Jag har bättre
 Men efter vad du gjorde
är väl det minsta jag kan få är ett svar ?

du lämnade mej trasig , rädd och ensam

Jag önskar ingen den sorgen och smärtan du gav mej
Inte ens du
För det första är du inte värd den
För det andra skulle det inte hjälpa mej ett skit med att gå vidare
Men jag hoppas att någon sviker dej nån dag
Inte lika hårt som du gjorde mot mej
Men så det känns
Så det gör ont
För du har ingen aning om hur det var
Ingen aning om hur det kändes , just för att det var du



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback