Du är för bra för det här

Ensamheten tar över allt i in väg när jag är här och du är där
Det kändes så enkelt när jag visste vart du var
du väntade alltid på mej
En riktig vän som fanns där när jag var ledsen och glad
På det stället i världen där man behöver nån som mest
Utan dej är allting här en grå dimma
Ingen kan få mej att le eller skratta
Ingen kan torka tårar eller sitta och lyssna på mitt trasiga liv
Ingen som längre kan laga mej efter stunder som nån rivit sönder mej mer
Men imon mej finns du fortfarande
Och jag vet att du är där ute och väntar på mej
Du är det bästa som har hänt mej den här gången på sjukhuset
Jag fick en ny vän
Någon jag litar på
En vacker flicka  som är lika trasig som jag
Men som har styrka att laga sej själv
den styrkan saknar jag
Men jag ska se allt det du gjorde som nåt positivt
Jag ska ha lärt mej nåt av nån som inte hade nån aning av att hon kunde ge
någonannan något av sitt misslyckande
Precis så som jag fick äran att hjälpa någon
Utan att göra nåt
Bara vara , bara finnas
det är det man behöver

Men här är trist ,  tomt och kallt utan dej
Men du får inte komma tillbaka , vi möts där ute ist
Du är för bra för det här
Lär dej av mina misstag
så slipper du göra dem själv
Se vad som hände med mej
och kämpa vidare
Jag vet att du kan klara det här
 Dessutom har du mej vid din sida!

Celia <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback