Vad har hon som inte jag har ?

Vad har hon gjort
som fått dej så på fall
Hur underbar kan hon vara
Varför är hon så bra
varför har hon allt som jag inte har
Varför räcker det inte med att jag är jag
Vad ska jag behöva göra för att få dej
Jag begär inte attdu ska glömma henne ,
bara se mej
Har undrat så länge om du ens vill komma över henne
Tycker inte det verkar så
och jag är bara en leksak för dej
Betyder förmodligen ingenting
Du träffar mej för att inte få dåligt samvete
Och jag vet precis hur det är
när någon gillar dej och du inte kan gilla personen tillbaka
Du gör allt du kan , men det räcker inte
Kärleken är väl blind , som dem säger
Men snälla berätta för mej
Vad har hon som jag inte har ?

jag önskar jag räckte till som jag är
Jag önskar att jag räcker till som jag är
För den jag är
att någongång
kommer någon att gilla just mej
Men du är inte den någon va ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback