Utan dej skulle jag vara förlorad

Du är mitt allt
Mitt solljus och min skatt
Du lyser upp mina dagar
Din ärlighet bländar
precis som din personlighet
 Du är någon jag vågar dela saker med.
Inför dej kan jag blotta mina känslor och visa mina rädslor
Framför dej kan jag skratta och gråta
jag vilar hos dej när jag är trött
och jag tvivlar aldrig på dej
Jag vet vart du finns , i alla väder

Verkligheten skrämmer mej
känslor är inte mib starkaste sida
Jag är van vid att gömma dem ,
för att ingen ska kunna såra mej
Men med dej har det alltid varit annorlunda
Från första stund har jag vetat att jag kan lita på dej
Och jag litar inte på någon så som jag litar på dej
Du är mitt allt
och jag älskar dej så enormt mycker
Prinsessan Kimberly
Jag göt allt för dej
allt och lite till
Jag tröstar dej när du gråter , skrattar med dek när du är glad
Jag finns här för dej både idag , imonoch föralltid
 Dom säger att den största skatten av allt är kärlek ,
dom har fel.
Den största skatten är du
och våran vänskap kan ingen stoppa
Kimberly <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback