Snoriga armar och en randig kind, jag glömmer aldrig bort min tonårssynd

Hur många gånger ska jag behöva tänka tillbaka på det som hände
Den som sa att tiden läker alla sår har aldrig blivit sårad på ritkigt
för tiden läker ta mej fan aldrig såren
Den gömmer dom och när man minst anar det så drar den upp dem igen
Vissa saker blir du aldrig fri ifrån
Endel saker kommer du få liva med hela livet
Brottas med , kämpa som en galning för att överleva
Försöka vara stark och stanna kvar
Trots att bilder bränner som frätande syra bakom ögonlocken.
Att komma över något betyder inte att man glömmer det
det betyder snarare att du lär dej leva med  det
Men när du intevet hur nästa dag ska se ut , om du orkar kämpa lika hårt imon som idag
kan du aldrig vara säker på vad som händer
Du kan aldrig lova bort dej själv för du får itne svika någon
så son någon kanske svek dej
För så väldigt många år sen
Och rev upp och förstörde ditt liv helt totalt
Något du aldrig kommer att glömma
Något du bär med dej vart du än tar vägen
Du kan fly från platsen
men du kan aldrig fly från bilderna i huvudet
lukten som du minns
och det där råa skrattet
Som om det bara var en lek för honom
medan det blev min mardröm
 Han kommer ha glömt bort mej om några år
Jag kommer aldrig glömma..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback