Sen när blev jag så utseendes fixerad ?

Tänk tillbaka.
När var det allt började ?
Varför började jag.
Herre gud , sen när jag har brytt mej om vad andra tycker ?
Eller det var kanske precis det jag inte gjorde
Jag brydde mej bara om var jag tyckte
och jag ville att ni skulle vara stolta över mej
Så jag slutade äta och började spy.
Jag trodde att på något sätt , nångongång
skulle jag äntligen bli nöjd med mej själv.
Jag skulle kunna göra precis allt som alla andra kan.

Egentligen spydde jag bara kanske upp alla elaka ord ni skrek
Jag jag ville inte äta upp er elakhet.
Nej, helt ärligt kan jag inte hitta någon logisk förklaring till varför allt blev som det blev.

Men jag kämpar , för att inte falla tillbaka.
Även om tankarna alltid kommer finnas kvar i mitt huvud
så ska jag inte sluta äta
för det spelar ingen roll hur mycket jag svälter
Jag blir aldrig nöjd!
Jag kommer alltid tycka att jag är tjock och fel.
Och viljan att spy efter en måltid kommer alltid finnas kvar.
Men jag ska inte ge mej själv beröm för att jag hoppar över att äta
Jag ska ge mej beröm för att jag äter
och låtar maten stanna kvar.
Jag vet att jag vill ha ett liv som går utanför min lägenhet och min säng.
Jag vill orka saker
och det gör jag inte om jag inte äter
Då ligger jag i min säng med musiken på
Orkar inte gå, orkar inte svara i telefonen.
jag förlorar allt för mitt utseende
Och nu vet jag att det inte är värt det
 Jag har bara en endafråga kvar i mitt huvud
 Varför ?

ALDRIG NÖJD


Känner igen det där, det är så sjukt svårt och jag är så jävla rädd att komma tillbaka till det igen.

2010-03-16 | 14:57:46

ja.. man vet inte vad man ska göra för att inte svika sig själv igen.

2010-03-16 | 15:21:33

Jag är stolt över dig, det vet du va?

Du är en av de få människor jag är riktigt stolt över.

Och du. Faller du tillbaka en dag, så tar vi nya tag dagen efter. Ett misstag förstör inte allt du byggt upp.



<3

2010-03-17 | 19:15:36

Jag är världens lyckligaste som skaffat mej en kompis som dej

För även om du oxå varit svag en gång ,är du som jag , men lät inte svagheten styra

Du lät styrkan övervinna det mesta

Och jag älskar dej så förbannat mycket



<3

2010-03-23 | 12:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback