Kärlek gör fan ont

Jag vågar inte bli kär
för jag är så jävla rädd att bli sårad

Blir jag kär
blir jag alltid det i någon jag inte kan få
Eller på nåt hemskt sätt sårar mej djupt.
Därför har jag valt att inte älska någon mer än mina vänner
Men kärlek kan du inte styra ,
även om man vill
Så kär blir man väl alltid
förr eller senare.
Jag brukade vara feg och välja senare
För jag trodde väl att jag kunde hantera det bättre
men det kan man aldrig
Och jag är kär
men är ganska säker på att han inte gillar mej
Ändå imon mej finns det något litet som vågar hoppas
Kanske tror jag att han kommer att se mej en dag
kanske tror jag att han glömmer sin skit och att jag kan hjälpa honom
Eller så önskar jag bara
för att inners inne är det just det jag vill
 Men det är dumt att hoppas på för mycket
Då gör det bara ännu ondare

kär i en ängel ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback