Kärlek är för töntar som inte kan slåss

Jag ska inte bli som dom.
Jag behöver inte nån.
Jag kan stå och slåss för mej själv
Behöver inte nån töntig grej som kärlek ,
jag klarar mej!
Ingen ska behöva vinna ett hjärta som mitt
och jag vet innerst inne att det är omöjligt att få ditt
Så fortsätt  stå på egna ben , var den du är
Den enda personen som kan få dej att gråta är den du tillåter dej själv att älska
Smarta flickor blir inte kära
fast jag är inte smart
Men jag ska slåss för mej själv och mitt liv
Ingen ska komma och förstöra  min fasad
Den är allt jag har



Eller är man modig ?
Som vågar ge ut sej själv totalt tillen annan människa
Är man modig som vågar tro på nåt ?
lilla ego


ensam är inte alltid starkast. Tvärtom.

Du har mig, och många fler.. men att dela sig själv med någon annan är nog det bästa som finns. Det är värt risken att bli sårad, om och om igen.



2010-03-15 | 15:22:23

Jag älskar dej över allt annat

Och du är den enda jag vet att jag har , som jag alltid kommer att ha

Utan dej skulle jag vara förlorad

2010-03-15 | 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback