Jag saknar dej varje dag

Du lämnade ett tomrum efter dej
Ett tomrum som jag trodde jag skulle kunna fylla
Men det går inte
Det kommer aldrig att gå
Det har gått år nu
Och jag saknar dej så otroligt mycket
Ditt leende , ditt skratt
Precis allt som var du

Sedan minns jag fortfarande all skit
Alkoholen och drogerna
Hur dina föräldrar behandlande dej
Att dom stängde ute dej från deras liv
Dem ville inte ha något med dej att göra
Och jag vet hur sviken du kände dej
även om du aldrig sa nåt
Men dina ögon blottade alla dina tankar

När jag träffade dej var du redan världens vackraste ängel
Du va för bra för att vara sann
Så kanske var det Gud som ville ha dej tillbaka
För jag tror att du kom från ett vackrare ställe än vad denna världen är
 Jag saknar dej så otroligt mycket Emily
och när det blir för jobbigt kommer du till mej i drömmarna
Du tröstar mej och jag vet att du är på ett bättre ställe
Men jag kommer aldrig få krama om dej igen
kommer aldrig mer kunna trösta dej
eller ligga i gräset och skratta tillsammans
Allt det är bara minnen nu
och minnerna bleknar år efter år
Jag vågar inte tänka tanken på att jag kanske glömmer dej
Men sålänge tomrummet finns kvar
finns saknade kvar
Och då finns du inuti mej


No time for us




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback