Hon finns överallt , och jag hatar henne!

Spelar ingen roll vart jag är nånstans
så hör jag hennes jävla namn
Jag kan sitta vid datorn , vara på stan lr bara gå en promenard
Vart finns hon inte ?
Och hon får mej att tänka på dej
och jag vet att du vill ha henne
och jag vet att jag vill ha dej
Jag vill att du kommer över henne
och jag kan vänta
Men jag tål inte att höra hennes namn precis vart jag än vänder mej
det är jobbigt nog att höra ditt
 Jag vet att det ni hade , komemr jag aldrig kunna ge dej
Jag vet hur mycket det betydde för dej
och hur mycket hon betyder , att du faktiskt fortfarande älskar henne
Och det gör nog mest ont att  veta..
Att hela tiden gå runt och tänka ''Jag är inte hon''
Jag blir aldrig henne heller , fast det egentligen är hon du vill ha
Inte mej...
Jag vill inte att du glömmer henne , för det kommer du aldrig göra
Jag tror inte heller på under , så jag kommer inte kunna glömma dej heller
Allt jag kan göra är att hoppas på ett mirakel
ego


Love you <3<3

2010-03-29 | 14:54:55

Love u 2 bby <3

2010-03-29 | 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback