För man saknar sånt man inte har och man saknar allt man inte har kvar

Man tänker sällan på vad man har
oftast på allt man vill ha
På den man vill bli , på den man var
Inte den man är

Man saknar allt det gamla
ser tillbaka och ångrar sina misstag
Man vill ha så mycket annat
för att fylla alla krav

Du tänker ofta på hur det kunde varit
helt annorlunda
Du tänker ofta på hur du vill ha det
helt annorlunda
Varför kan man inte se allt som är
både bra och dåligt
Varför är man aldrig nöjd ?
Lev i nuet
lev för idag
Ta morgondagen som den kommer
Du kan inte ändra på ditt öde




Jag vill att du ska vara mitt öde
Jag vill att du ska vara min
idag och imorgon
Jag vill ha dej föralltid




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback