Du är fridlyst

Det finns alltid något mer än vad ögat kan se


Du är starkare än de flesta jag känner
Du klarar mer än vad du förstår
Du kan bli allt du vill
Dom är avundsjuka på dej ,
och jag förstår dem
En person som dej hittar man inte överallt
Du är fridlyst
och så underbar
Jag älskar dej verkligen

Du kom till mej när jag var som svagast
och det var precis dej jag hade väntat på i nästan hela mitt liv
Precis du som jagbehövde , ingen annan
Du gjorde allt det där dom andra inte gör ,
som dom inte vågar
Och din ärlighet bländar folk
Du reste mej
Höll mej hårt så jag inte skulle falla
Tog av dina egna krafter för att hjälpa mej
fast du egentligen behövde lika mycket hjälp
Jag har gjort vad jag kan efter detta
Ge tillbaka allt jag fick , men det är helt omöjligt
Hade det inte varit för dej skulle jag ha gett upp mina kamp på
Jag skulle bara inväntat döden
Men du fick mej att vänta , att orka lite till
att försöka ytterligare
och jag ser upp till din kraft och styrka

Vad som än händer kommer jag alltid finnas för dej
Och älska dej lika mycket som jag alltid har gjort
Rosanna <3
Sanna <3
Vi flydde tillsammans
Vi föll tillsammans
och vi reste oss upp ,
tillsammans


Naaw, gumman fan vad fint skrivet! älskar dig och skulle kunna göra allt för dig! puss <3<3<3

2010-04-05 | 20:31:56

Du är mitt lilla hjärta

och jag gör allt för dej oxå gumman

kommer alltid finnas för dej

Du är bäst , älskar dej

puss <3

2010-04-06 | 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback