Det vi har ska aldrig dö

Jag svår på min själv att aldrig lämna dej
jag håller vad jag lovar
Jag ska aldrig svika dej
Ska finnas , kämpa på
hålla ut
bara för att då vara dej nära
Du är den finaste jag vet
Du betyder så otroligt mycket för mej att jag inte finner ord
varken pengar eller diamanter kan värdesättas med dej
Om det inte vore för dej
för att du är den du är
Skulle jag inte finnas idag
Jag gör nästan allt för dej
allt jag kan och lite till
Och jag vet att du gör detsamma för mej
Jag litar på dej , och du på mej
Det är det vänskap handlar om
Och min vänskap till dej , Kimberly , är den störta och den vackraste
det finaste du kan hitta
vart du än letar
 Det ska alltid vara vi
Du och jag ska aldrig dö
det vi har ska aldrig dö

din liiwa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback