Stämpla mej för allt, jag är FAN ingen ängel!

Jag är inte alls perfekt.
inte någonstans
Men jag vågar iaf vara mej själv
Du kan säga  vad du vill om mej
Fortsätt ljug ihop din egen hitstora för världen om
meningslösa smutsiga lilla jag
För ärligt talat bryr jag mej inte längre

Jag har gjort fler fel än rätt , javisst.
Men jag står för allt jag gjort
och ångrar ingenting
Men du kommer ångra dej en dag
bara för att jag inte blev som dej betyder det inte att jag inte kan vara accepterad
Du , däremot , kommer förlora alla en efter en
du kommer stå där ensam kvar
Och ensamhet är något du inte klarar av
Du kommer bli så svag
Och jag ska skratta när du faller sönder
framför mina ögon
Så som jag gjorde en gång
Du är inte värd ett skit
Grattis , du vaknar upp en morgon o inser detta
Så var inte ledsen för allt du gjort mej
Du skadade nog mer dej själv än mej
i längden

Stämpla mej för allt
Jag är
fan ingen ängel
Men jag får vad jag vill
Men du får ingenting i sängen
Jag blir lagd på ditt tjafs
att jag är värdelös
Själv ligger du och splattrar som en bebis i kuvös
hell yeah! ;D
Skratta bäst som skrattar sist



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback