Om man aldrig mår dåligt hur ska man då kunna må bra ?

Jag har mina stunder.
Dom där stunderna som gör lite lite roligare.
Då jag orkar och vill lite mer
när jag kan skatta och menar det.
Jag är väldigt trött på att må dåligt
men om jag inte hade gjort det hur skulle jag då kunna känna att jag mår bra
I varje tunnel finns ett ljus
och i slutet av ljuset finns alltid ett mörker.
Om du alltid mår bra
kan du inte uppskatta dem där underbara stunderna
för allt skulle bli så jävla likgiltligt
Inte svart eller vitt utan bara en stor grå smet av hela livet och vardagen.
Jag är inte glad för att  jag mår som jag mår
Men jag kan verkligen leva för stunden , när allt känna okej.
Kan du det ? miss sunshine.

Lilla ego



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback