Jag valde väl för fan inte att bli sjuk!

Försök aldrig ge mej dåligt samvete för den jag är idag.
jag skulle göra vad som helst för att vara någonannan än den jag är
Inte för attdet kanske skulle göra nån större skillad.
Det var som sagt vad inte jag som ville bli sjuk
jag gjorde allt för att stoppa det
Men ni fortsatte och jag bara tog och tog av eran jävla skit i så många år
För att aldrig visa mej svag
Ni ska aldrig få den glädjen att se mej besegrad!
Inte då, inte nu.
Tack vare allt det är jag ingen frisk människa idag.
Det kommer jag aldrig att bli
Men försök inte försköna allting
som att jag skulle trivas med att inte kunna jobba
För det gör jag verkligen inte.
Självklart vill jag kunna klara mej själv
jag vill inte leva på soc bidrag
Jag vill vara som  alla andra , lika stark
Orka lika mycket
Klara av ett vanligt jobb
Men för mej är det helt totalt omöjligt.

Jag valde aldrig att få må så här i resten av mitt liv.
Det är inte ens nåt jag önska er, trots allt ni gjort mot mej
Ibland för att få glömma gör jag jävligt dumma saker
som inte bara jag  får lida för utan framförallt mina nära och kära
Det är något jag aldrig kommer förlåta er för!

Så för allt i världen
Ge mej inte dåligt samvete för att jag är jag ,
för att jag är sjuk
Våga inte ens andas tanken på det heller
Och vad ni än gör
försköna aldrig saken att vara psykisk sjuk
För det ska jag leva med tills jag dör..

cam bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback