Då allting var en lek och ingenting var hemlighet

Vi kunde dela på så mycket som allt
Jag gjorde nästan allt för dej
och lite till
Det var aldrig någon idé att ljuga för du kunde se igenom mina ögon
Vi stog varandra så nästa
och jag kände mej alltid trygg

nu har allting förändrats och jag vet inte säkert vem du är ,
vart jag har dej..
Du känns som flera mil ifrån mej och jag vet inte längre om jag kan prata med dej..
Jag vet bara att allting var så mycket lättare då
ingenting var hemligt
Hemligheter mellan oss kunde aldrig hålla
För vi behövde dela med oss
av allt det hemska men oxå allt det glada
Det var nog det som höll oss samman mest

Jag saknar iaf den du var
och den som du gjorde mej till
Jag vet ingenting längre
Men nu är allting på ritkigt
Ingenting är lek längre ,
ingenting är lätt.

eh.


i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-03-25 | 12:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback