Ensam är svag , inte stark! Det var bara lögn..

Vad har hänt med mej ?
Jag sa attr ensam var stark
Jag sa att kärlek var för töntar som inte kunde slåss
Jag hade fel.
Jag visste att när jag var med dej
så kände jag mej trygg
Du gjorde mej säker
Jag jag kände mej också instängd , trodde jag
Inbillade mej själv att det skulle vara skönt att vara ensam
bara ett litet tag
Få vara ifred från alla
vilket jag var van vid förr
Att kunna gå undan och gömma mej ett tag
när jag kände behov
Men nukänner jag mej bara otrygg och vilse utan dej
Det är inte skönt att vara ensam
det är totyr
Jag saknar att ha dej här , hos mej
Jag behöver dej
Du får mej att orka lite till
Tillsammans är vi starkare!

ensam..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback