En tillräckligt vacker dag för att dö

När kommer den där perfekta dagen att få slut på sitt lidande ?
När kommer den där efterlängtade , speciella dagen att sätta stopp för allt
Jag har väntat , tänkt och letat efter detta speciella tillfälle länge nu
Det ska vara sorligt och vackert
Jag vill ha det perfekt.
Men orkar snart inte vänta längre.
Jag kan nöja mej med idag
Ingenting blir ändå aldrig som man tänkt sej
Idag  lyser solen kanske inte som jag vill
Idag kan det se skyldigt ut att gå ut i klänning , när det regnar.
Idag kanske inte känns som mi dag alls  ,
men den kan bli....

flåt,


Förlåt för att jag tappat tron
Förlåt för att jag tappat orken
Förlåt för att jag har slarvat bort viljan
Förlåt för att vinden snart blåser ut min sista livslåga.
Jag bad aldrig om det..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback