Du ställer inga löften och du ger mej inga krav

Du ger mig inga löften
och du ställer inga krav
för att du vet exakt
vad jag klarar av

Du ser mig som en jämlik
jag beter mig som ett barn
En ängels tålamod
En djävulsk envishet // kent.

Du ger mej så otroligt mycket
som jag aldrig får chansen att ge  tillbaka allt jag får
allt jag tar ifrån dej.
Jag älskar dej , för allt du gör
för att du är din
för att du orkar med mej
för att du är min
 Utan dej är jag trasig och förstörd
Du lagar mej varje gång jag faller
varje gång jag går i bitar
finns du där
och håller mej i handen
visar vägen tillbaka
 Om jag förlorar dej
så förlorar jag mej själv totalt
Jag kommer falla och falla och aldrig tillåta mej själv att resa mej igen
Jag skulle försöra mej så fruktansvärt mycket
så när du hittar mej igen skulle jag bara söndersliten , trasig och fransig framför dina ögon
  Men det bästa med dej är att du försökte dej på mej
så som andra inte vågar.
du ger mej inga stora   , vackra löften
som du lätt kan krossa
Och du ställer inga krav
för du vet exakt vad jag klarar av
 Jag älskar dej.
Igår , idag & imorgon
Tack för allt <3
// din Livia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback