Syster Cecilia

Jag vill att du ska veta att du är min famijl
Du och dina barn
När jag var vilse , rädd och ensam
tog du emot mej med öppna armar
Du och dina barn visade mej en helt annan värld
Och jag föll för dej
För er och för eran kärlek
Jag älskar er , fruktansvärt mycket
Du gav mej nåt att tro på
Nåt att se i tunnelns slut
Det var ingen ljus , som man brukar säga
Detta var når verkligt , något riktigt
Det var sann kärlek
Och du , min kära syster
hjälpte mej tillbaka
Vi gjorde allt tillsammans
Jag bodde hos dej och mina syskonbarn för ett tag
När jag inte hade någon annanstans att bo
gav du mej ett hem
en familj
Tack storasyster
Tack för allt du gjort för mej
Allt du gett mej , alla uppoffringar
Jag står i evig skuld
Men det är väl så syskonkärlek fungerar
Man finns för varann
Man slutar aldrig betyda något för den andra
Men slutar aldrig finnas , men ger inte upp
Man slåss tillsammans
Mot allt som kommer i ens väg
Jag ska stå vid din sida för resten av mitt liv
precis som jag vet att du kommer stå brevid mej om jag faller igen
Du kommer skrika på mej , slå mej om så behövs
Men du ger dej inte utan strid
Ingen av oss kommer kunna ge upp
Ingen av oss kommer stå ensamma
Syster Cicci , det är så det fungerar
Ingen sviker någon
Jag står vid din sida föralltid
jag & syster <3
Du kommer alltid vara min storasyster
alltid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback