Skämms du över mej ?

För saker jag gjort innan , som lämnat ärr på mina armar
ber du mej dölja
Men jag är inte den personen längre mamma
Jag har inga stora öppna sår
Bara gamla ärr som aldrig försvinner
Varför vill du att jag döljer det hela tiden
Varför får ingen annan se ?
Du är själv inte de4n du var när du var yngre
och du har knappt nån aning om vad jag varit med om ,
men såren har du sett i många år
Ska jag aldrig få gå i linne igen utan att du säger till mej ?
Ska jag aldrig få ha bara klänning på mej någonsin i hela mitt liv ?
Varför ?
Varför mamma ?
Skämms du över mej ?
Ska allt se ut som om vi vore den perfekta Svensson familjen ?
Villa , volvo , vovve
Det går inte när du har ett psykfall till dotter , jag är ledsen
Förlåt att jag inte kunde leva upp till dina krav
Men jag valde aldrig att bli sjuk
Jag valde aldrig att bli den jag var
Jag älskar dej mamma , skämms inte för dej
Du har alltid sagt till mej att alla får skämmas över sej själva
Smarta ord
Men jag skämms inte för att vara jag idag
Jag vill kunna klä mej hur jag vill
Esthersom du aldrig kan förklara varför du ber mej sätta på mej en långärmad tröja så fort någon ska komma hem till oss ,
kan jag inte förstå varför du säger åt mej att göra det
Det är okej om du skämms över mej , eller den jag var
Men snälla , stå för det då iaf
Eller ge mej svar...


Det finns inget alls att skämmas för Livia. Du är bra, fin & Jag Älskar Dig.



Glöm aldrig det.



<3

2010-12-04 | 17:54:46

Va finns det att skämmas för, du är en fin underbar flicka<3 Om jag får så hälsar jag gärna på er på sjukhuset i veckan. Sitta i rökrummet som på den gamla goda tiden hihi. Jag lyssnar alltid, puss<3

2010-12-05 | 13:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback