Saknar min Snöprinsessa <3

Snön ligger som ett tänge över staden
Den glittrar vackert på gräsmattorna ,
lyser upp vägen i mörka kalla Sverige
när man går hem ensam en vinternatt

Med jul är det inget vackert , det är bara tragiskt.
Men allt glitter skiner som kristaller
och trots att jag inte kan se en enda stjärna på himlen
så vet jag att dem är där någonstans
Precis som du är , min Snöprinsessa
Du är inte här , du är tusentals mil här ifrån
Men om du tittar upp på himlen i natten ser vi samma måne
När snön erövrar staden brukar det vara du och jag mot vädret
Precis som det är du och jag mot världen
Men snön , allt glitter , allt vackert och fint
får mej att önska att du var här , bara några minuter ifrån mej
Inte tusentals mil i en annan del av jorden

Du är saknad. Så saknad.
Längtar efter dej
Missa inte allt det fina
Du brukar lysa ikapp med hela Göteborg
och vet du ? - Du brukar vinna
Kom hem igen
Tävla mot allt vackert och underbart
Och stanna hos mej
Jag älskar dej , Kimberly Lyhrén
Kimberly <3
16/8 2008



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback