Jag trodde jag hade tid

I en annan dal av världen
flera tusen mil här ifrån
är en av mina änglar
Aldrig bortglömd
Alltid saknad
Jag ser dej aldrig längre , men jag vet att du finns där
Du berättar det för mej i vackra drömmar
Du pratar med mej , skrattar
Säger att jag är förlåten för sakner jag aldrig gjorde
Ord du aldrig fick höra
Massa jag ville berätta
Jag trodde jag hade tid
Men tiden räckte inte till
Ditt liv slocknade för tidigt
Så mycket mer jag ville visa dej
Så mycket mer jag skulle sagt
Du förlåt mej
men det gjorde aldrig jag
Lilla Ego
Du skulle ha fått höra det från mej
Öga mot öga
Inte i en dröm , flera år försent
Jag älskar dej Emily <3
Jag fick inte tillräckligt med tid för dej
Och aldrig blir man redo att höra ens bästa vän försvinna
Aldrig blir man redo när någon man älskar dör...
Lilla Ego 2
Saker du vill att folk ska veta
Tveka inte
Säg det!
Berätta för dem varje dag hur mycket dom betyder
Hur vackra och underbara dem är
Berätta att du älskar dem , hur viktiga dem är för dej
För det kan vara sista gången
Sista chansen att säga allt det där
Det är viktigt för dem att få höra
Det är vilktig för dej att ha sagt det
Fånga ionte dagen  , eller vad det heter
Men fånga människorna i ditt liv smo du älskar
Fånga dem i ditt hjärta
Skydda dem mot allt ont
Rädda dem , innan det är för sent
Jag trodde jag hade tid...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback