Förlåt mej , Jag saknar dej , Vila i frid Hanna , <3

Den 14 april slocknade en vackers flickas liv
Mörkret hade tagit över hennes kropp allt för länge
Hon sa aldrig något , för ensam är stark , eller hur ?
Åt helvete med ensam är stark
Stark är du enligt mej när du vågar blotta dina känslor
Ge ditt förtroende till någon som förtjänar det
Klarar av att säga hur man mår
och att vara ärlig
Hanna , det var väl aldrig nån som berättade det här för dej ?
Inte ens jag...
Jag borde ha gjort det
Jag skulle ha sagt det
Jag skulle visa för dej att jag fanns
Men jag var nån helt annanstans...
Förlåt mitt hjärta för att det blev som det blev
Men inombods lever du kvar
du skrattar , du ler , du är glad
Jag saknar dej , du lämnade oss för tidigt
Vissa förlåter aldrig sej själv
Vissa blir aldrig nånsin hela igen
utan dej...
R.I.P
Förlåt Hanna att det slutade så fel
Men oroa dej inte
inga monster jagar dej mer
Vi ses igen , nån annan gång
I ett annat liv
Vila i frid


This is a very good site. Thank you.

2011-01-26 | 10:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback