Du lämnade mej för tidigt , jag är fortfarande inte stak nog utan dej

Allt känns så öde , trisst och tomt
Det finns ett hål i mitt hjärta som aldrig går att fylla
Jag vet att du sa att du alltid skulle finnas för mej
Nu gör du inte det
och jag tror inte jag kan klara mej ensam
Jag är rädd
Inte rädd för att dö , jag är rädd för att leva
Men jag har så mycket att förlora
Vill inte att någon ska känna samma smärta
som jag kände närdu försvann
Jag vill orka , men stundtals känns det omöjligt utan dej vid min sida
Jag hoppas du sitter där uppe i himlöen och tittar ner på mej , min vackra ängel
Jag hoppas att jag gör dej stolt
Men du lämnade mej för tidigt , jag kan fortfarande inte ta hand pm mej själv
Jag saknar dej så oerhört mycket
Ingenting blir nånsin detsamma
Inte ens jag
Jag blir aldrig den flickan som var din bästa kompis
Hon dog med dej
Jag älskar dej fortfarande Emily , kommer alltid att göra
Jag är inte stark nog utan dej bara
Jag är bara trött , vilsen och svag
Du gav mej styrka
Nu finns bara minnen kvar
Både vackra och smärtsamma
så som det kanse ska vara



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback