Du är min värld nu

Jag skulle aldrig göra något för att såra dej
Jag skulle aldrig svika eller bedra dej
Jag skulle kunna ge dej hela mitt liv
Offra allt för dej
Stå framför dej och ta emot slagen
När du snubblar , ramlar omkull
Ger jag dej min hand , hjälper dej på fötter igen
För jag älskar dej
Du betyder allt för mej
Jag kan inte tänka mej ett liv utan dej
Det är omöjligt
Du måste finnas
Du får aldrig försvinna
Vackra människor som du är fridlyusta
Du är mitt ljus en kall vinternatt
Du är luften jag andas , visar mej vägen hem
Letar upp mej om jag går vilse
Tar hand om dej
Men älskaling det gör jag också för dej!
Jag finns här , säg bara till
Kan inte ge dej allt du önskar men du vet att jag vill
Trösta dej när saker bli för jobbigt
Vara där när du känner dej ensam
Ligga nära när du vill ha närhet
Och jag ger dej mitt hjärta
För du är min värld nu
Jag älskar dej över allt annat
vi <3


Sötnosar<3

2010-12-11 | 22:18:10

Sötnosar<3

2010-12-11 | 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback