''Du är för bra för att vara sann''

Aboslut inte
Jag är inte ens bra
Dert är det du som är
Du är bäst
Den bästa man kan ha
Och jag är jättelyckig för att det är vi , älskling
Men det är du som är underbar
Du om någon som skulle vara för bra för att va sann
Jag älskar dej över hela mitt hjärta
Inte bara ditt utseende , din personlighet
ditt underbara leende
Vill bara vara med dej , ingen annanstans
Du ger mitt liv en mening
Du skänker mina dagar ett varmt ljus
Du lyser upp vägen jag går , en vinternatt som igår
Du ger mej värme , hopp
Kraft och styrka
Du får mej att låta så bra , som om jag ger dej allt det
Men det gör jag inte
Allt jag ger dej är allt jag har
Jag ger dej mitt hjärta , mitt förtroende och mej själv
Inte allt man önskar sej
men allt man kan begära
Jag går genom eld och vatten för dej
Vet du varför ?
Du är du
den jag välskar och vill ha
Tack för att du är den du är
Och tack för att du är den viktigaste i mitt liv , Alex <3
Sanna , Alex & jag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback