Disa , min prinsessa långa mil härifrån

Disa.
Jag vill att du ska veta att jag älskar dej
och jag vet inte om du vet det
Men säger jag till någon
att jag älskar den personen så menar jag det verkligen
Det är stora ord för mej , och inga ord jag missbrukar
Men trots att du är helt otroligt vacker
älskar jag dej inte för hur du ser ut , hjärtat
Jag älskar dej för den du är
För vad du gör
För att du tänker som du gör
väljer själv
Jag älskar dej helt enkelt för att du är du
Vad folk än säger , vad du än tror eller tycker
så kommer du alltid vara
en av dem vackraste varelsen på denna jord
Disa <3


Gumman gumman gumman <3 saknar dig så sjukt mycket! Att sitta såhär långt ifrån dig känns som ett sugande vakuum i hjärtat. Älskar dig, du är bäst!

(Just det, kommer du ihåg att du frågade mig om jag hade en blogg på sjukhuset? Haha, nej det gör du väl antagligen inte, om du förstår vad jag menar :P, gulliga, snurriga flicka <3. Iaf frågade du det, och jag sa nej. Fast det var inte helt sant, för jag hade en blogg, fast den var väldigt anonym då. Nu är den inte lika anonym längre. Haha, jag har haft jättedåligt samvete för att jag sa "nej" den där gången. Förstår du att jag inte kan vara oärlig mot dig, när det där lilla har gett mig hemska mardrömmar i några månader, hahaha. Ja, jag är en liten tönt. En liten tönt som saknar och älskar sin Livia VÄLDIGT MYCKET!)

2010-12-11 | 09:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback