Att förlåta är lätt , att glömma är omöjligt

Hur tufft det än känns
Så brukar man kunna förlåta efter en tid
Men att man har förlåtit någon betyder inte att amn har glömt.
Jag har förlåtit dej , men jag minns fortfarande vad du gjorde
Hur mycket det sårade mej och att det nästan blev min död
Vänskap kanske inte betydde samma sak för dej som för mej trots allt ,
vad vet jag ?
Men nu , år senare , har jag insett att jag har förlåtit dej
Fast att allt skulle kunna bli som förut går inte
Hur mycket både du och jag skulle vilja
För även om jag har förlåtit så kommer jag aldrig kunna lita på dej igen
Jag kommer aldrig glömma vad du gjorde

förlåtit. inte glömt
Det du gjorde mot mej är något vi båda kommer få leva med resten av våra liv.
Du lämnade stora sår efter dej
Dem har läkt
men jag glömmer inte
Ärren kommer aldrig försvinna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback