Åren har nog slitit hårdare på mej

När jag ser tillbaka på allt
ser jag hur trött och sliten jag var , redan då
Men slutet kom , jag höll ut så länge jag kunde
tyvärr räckte det inte hela vägen
När jag ser er , ser ni ut precis som då
medans jag är helt förstörd
Helt söndersliten , skadad , trasig och svag
Ni ser fortfarande frammåt
det slutade jag göra för flera år sedan
Grattis 9z (2007)
Ni är bättre , ni kommer klara er
Och grattis till er andra
Ni lyckades krossa mej för en sekund
Jag antar att det är allt som räknas..

jag kunde lika gärna varit död
Ni fick mej nästan , men någon tog tag i min hand
Hjälpte mej på fötter igen
Men jag kunde lika gärna varit död
Jag blir avundsjuk på att ni ser så unga ut
men jag antar att åten har slitit hårdare på mej än er
Ni gjorde det  ni skulle
Jag kämpade som en galning för att överleva , le
och låtsas som ingenting

idag är jag inte den jag var
Jag tänker aldrig bli den ni gjorde mej till
jag har brutit mej loss , försökt bättra mej
Det går framåt , men jag är fortfarande sliten efter allt jag varit med om
Något ni aldrig kommer förstå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback