STOPP! Nu kommer du inte längre, här är det slut

Kom mej aldrig för nära
För jag slår om
vänder ut och in på mej själv och blir någon helt annan
Jag vågar inte TT någon komma för nära
Så jag  stöter bort alla som föröker
Jag är livrädd för att bli sårad
Jag har låtit två personer komma tätt inpå mej
Blivit djupt sårad och vet inte om jag klarar av det en gång vill
Ingen annan mer än du har kommit så hä långt
Jag tror att allting har sitt slut
om inte så dör man ju
Men vänner och bekanta
jag har valt att ta avstånd
Jag har valt att ha oss på den här nivån
Jag har valt det för eran , och min , skull
För att allt ska fortsätta gå bra
Jag är inte berädd att förlora  någon mer
Men inte heller berädd att ge ut hela mitt liv
till mer än en
Jag älskar er , det gör jag verkligen
Men att älska är det farligaste man kan göra
Ställ inga höga krav på mej
Jag vet att jag inte klarar  av det
Bli inte besvikna om ni tyckte det var annorlunda ,
att vi visste allt om varann
För tro mej
Jag säger STOPP , och då tar det mesta slut...




så nära får ingen gå..
Förlåt att jag är så fel
Fel gör allting svårt



Jag skiter fullständigt i om du säger "stopp". Jag tänker inte gå någonstans. Jag vägrar, du blir inte av med mig så lätt, min finaste flicka :)

2010-08-26 | 00:38:31

tack sötnos <3

du är värd så mycket!



dina ögon har sett mer ont än du förtjänar

så med mej vid din sida blir det bara bättre..

2010-08-29 | 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback