Livrädd med stil

Mitt hjärta håller på att hoppa ut genom bröstet
Det krampar
och jag får svårt att andas
Framför ögonlocken flimmrar bilder från det förflutna förbi

Att vara envis betyder inte att man alltid är smart
Men jag skulle aldrig ge er den makten och vetskapen om att jag är livrädd
Ni ska se mig som en jämnlik
och jag ska låtsa att jag inte bryr mig

Jag kommer aldrig tveka en sekund på att gå igenom erat gäng
när ni står och väntar på mej
Jag skulle aldrig vika av för er
Jag ska alltid stå upp och ta skiten
och faller jag ner på knä kommer jag att resa mej igen
Jag gömmer hur jag känner när ni ser
Jag spelar lugn och oberörd
Men i själva verket slår ångesten innanför mitt bröst
Och jag önskar att jag skulle falla ihop och dö
 Men jag har något ni andra inte har
Jag är livrädd med stil!

livrädd liten fitta..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback