Jag har förlorat tre människor som jag älskade mer än allt annat

En av dem hängde sej
En tog överdos
och den sista dog i cancer

Jag såg en gå omkring med sina döda ögon
och stirra ut i ingenting
Jag såg en gå runt i sin dimma ,
alltid hög med falska skratt
Och jag såg en ligga och ruttna framför ögonen på mej..

En av dem hittade jag.

Det gör så ont att tänka på det
Jag försöker inbigga mej att det var så längesen att jag borde kommit över det
Men det gör jag kanske aldrig
Smärtan går nog aldrig över

Jag saknar dessa personer så jävla mycket
och skulle mer än gärna ha bytt plats med dem

Jag lovade en underbar flicka en gång att leva det livet hon aldrig fick chansen att göra
Jag tror hon skulle vara besviken på mej nu
Jag gör sällsan någon bra
Allt är bara ett destruktivt beteende som jag försöker dölja
En vacker pojke lovade jag att jag skulle bli lyckig igen på något sätt ,
men jag har glömt vad lycka är
En nästan mamma till mej lovade jag att gå vidare , göra något med mitt liv
Men här står jag
stampar på samma ställe som jag gjort i hela mitt liv

Förlåt att jag inte lyckats
men jag lovar
Jag har verkligen försökt..

Jag kommer alltid älska er
Ni finns imon mej försvigt
Tack för en allt för kort tid
Men tack för att ni delade den med mej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback