Jag är rädd för jag är rädd om dej , det måte du förstå

Du ser allt det där
som dom andra inte ser
Du läser av mina rörelser
Jag tror du vet vad jag tänker
Du vågar inte lämn mej
För du vet att jag är farlig för mej själv
Du vågar inte släppa mej ur sikte
Du skulle aldrig förlåta dej själv om något hände

Men jag tycker oxå att du ska veta
Att jag inte klarar mej utan dej
Inte bara det att jag aldrig har behövt förklara nånting
utan att du alltid vet , redan innan
Inte att jag är mest rädd för mej själv ,
jag är mer rädd att förlora dej
till någon annan
Men du ska veta att du är det finaste jag har
En ömtålig diamant
och jag förlorar helldre alla pengar i världen
än något så vackert som du..

Jag är rädd att jag ska vakna en dag
och du inte kommer ligga brevid mej
Jag är rädd att jag ska se dej vända mej ryggen och gå
Orkar du förevigt ?


j.a.g
se in i mina ögon
rädslan att inte vakna igen finns inte
Rädslan av att förlora dej äter nästan upp mej..

j.a.g
Rädslan att visa vad jag känner
är det enda som existerar i min värld
Älskar man blir man sårad
älskar man inte blir man ensam
 Sa jag en gång. Bevisa att jag hade fel!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback