Enligt mig är du allltid perfekt

Alla andra ser bara dina fel , dina brister
Och det är på den vägen du byggt upp ditt självförtroende
Inte konstigt att du har en aning om hur vacker du är
Folk är för dåliga för att berätta det för dej
Men jag tycker du är vacker!
Jag tycker du är mycket mer än så
Du är underbar , PERFEKT!
Och egentligen hatar jag att använda det ordet , men du är så nära man kan komma
Trots att du gör dumma saker mot dej själv ,
som du verkligen inte förtjänar
Trots att jag vet att andra ser ner på dej
Men dem har ingen aning om vem dem har att göra med
 Dem har nämligen att göra med den vackraste flickan på jorden
Den envistste och starkaste jag vet
Hon som stack ifrån en liten jävla håla för att prova lyckan någon annan stans
och jag tror hon fann den
Det gjorde mej så oerhört glad att veta
Och även om jag saknar henne varje dag vet jag att hon alltid kommer finnas för mej
fast lite längre bort i Sverige
Och jag är så avundsjuk på att hon vågade
Hon tog steget , helt på egen hand
Gav er fingret och sen drog sin väg
Hon är värt att stanna till och tittapå en extra gång ,
bara för att se om det verkligen existerar så vackra saker i världen längre
Hon är värd att lyssna på
och ta in vad hon säger
För denna flickan är fruktansvärt smart
Och jag är väldigt tacksam över att hon är min vän <3

Disa.
jag&Disa <3
I LOVE YOU



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback