VI MOT VÄRLDEN

Världen försöker krossa oss
det har den alltid gjort
Men vi har stått på egna ben
Vi har kämpat
tillsammans
och vi gav aldrig upp

Det blev som ett tvång
en kamp
för oss
Mot dem
Vi visste att vi aldrig skulle passa in
Vi visste att dem aldrig skulle vilja ha med oss att göra
det passade oss väldigt bra
För vi var inte gjorde för att passa in
Vi var gjorde att vara tillsammans
Bara du & jag
stå på egna ben
kämpa för det vi trodde på
Och vi gjorde det bra
för vi gjorde det tillsammans

Det går inte ens en dag utan att jag tänker på dej,
på oss
På allt vi har uppnått
Allt dem inte klarade av
Och jag vet att dem är rädda för oss
För vi klarade så väldigt mycket mer än vad dom nånsin trodde
Men sålänge jag är med dej är jag trygg , det vet jag.
Sålänge jag har dej ska jag fortsätta kämpa
fortsätta slåss
Det har alltid varit dem mot oss
och vi mot världen
Och så kommer det förmodligen alltid vara

Prinsessan Kimberly
Sålänge vi är tillsammans klarar vi vad som helst
Jag har aldrig tvivlat på oss , älskling-




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback