Vänskap är det vackraste som finns , kärlek är bara strunt

För mina vänber går jag genom eld och vatten
Jag gör allt jag kan för dem
De är det mest betydelsefulla i mitt liv.

jag älskar mina vänner , även om jag har svårt att visa det
men jag berättar det för dem
så att dem inte glömmer det
mina vänner är det viktigaste jag har
Jag skyddar dem med all kraft jag har
Det kommer jag alltid göra
Jag kan aldrig ge dem allt det dem har givit mej
För dem gav mej tillbaka min livsstyrka
Tack vare dom fortsätter jag kämpa
De tog mej tillbaka till livet när jag hade gett upp
Och jag står i evig skuld
även om dem inte ser det så

Om någon rör mej bryr jag mej inte
Men gör något nåt som mina vänner
vänder jag upp och ner på den personens liv
Jag gör allt för att  förstöra
För ingen får nånsin göra dem illa
Dem är värda så mycket mer.

Jag tror på vänskap
inte på kärlek
Kärlek är bara strunt

hata mej , älska mej. Gö vad du vill. Jag behandlar dej så som du behandlar mej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback