vad har han gjort med dej ?

Du var den starkaste personen jag visste
och jag såg upp till dej för altl du gjorde ,
allt du vågade göra
Jag var så glad att du var min syster
för jag trodde att jag alltid skulle ha dej hos mej
Att du skulle stå brevis mej och ta emot mej när jag föll
För att du var du , Amanda.

Men nu är det så jävla många år sen att jag knappt minns dej längre
Jag har glömt din röst och ditt leende
det enda som fanns kvar av dej i mitt minne var din styrka
men nu vet jag att även den är borta
du finns inte mer för mej , och egetligen önskar jag att du var död
Hur fan man nu kan önska något sånt..
Men då hade jag inte behövt gå varenda jävla dag och undra vad jag gjorde för fel
Varför jag inte räckte till
Om det var något jag sa eller gjorde som gjorde att du stack ,
igen..
Jag vill älska dej , men det gör så ont
Jag saknar dej bara så förbannat mycket.
Och jag har så många frågor
Så mycket jag vill säga en sista gång för att kunna gå vidare
För att kunna glömma

Men vad gjorde han med dej ?
Hur kunde det hända ?
Du . av alla
Skulle aldrig falla och gå sönder för någon som han
Jag trodde han var bra för dej
och jag tar på mej så mycket skult av allt som hänt såd du anar inte
Någon dag , någon gång
innan allt är slut
ska jag ha ett svar
Jag vet bara inte hur


God bless you

2011-06-16 | 12:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback