Lillebror , bli inte som jag när du blir stor!

Lillebror
Bli inte som jag när du blir stor
Du stog i dörren och sa; är det här allt som blir så dör jag
Lillebror bli aldrig som jag

Du får aldrig bli som jag
aldrig nånsin
I hela ditt liv har jag försökt skydda dej för att du aldrig ska bli som mej
Jag vill inte att du ska få ett sånt här liv
Du ska ha nåt mer , nåt bättre
Jag vet att du har sett saker som ett litet barn ska slippa se
Och jag vet att det är mycket tack vare mej
Du har fått se så mycket skit
så jävla mycket som jag vet att du tyckt var jobbigt
och jag är ledsen för det
Det har aldrig varit min mening att blanda in dej i mitt helvete
Och enda sen jag förstog att du såg allt
har jag gjort vad jag kan för att skydda dej ifrån det
Jag ska alltid göra det
Jag är din storasyster och ska lära dej vad som är rätt och fel
Många gånger har det varit du som fått lära mej
som har fått ta hand om mej
och det har aldrig heller varit meningen

Jag kan inte ta tillbaka alla sjukhus besök du fick göra hos mej när jag var som sjukast
Jag kan inte heller ta tillbaka alla skärsår du har fått se
eller alla dom gångerna du har sett mej svälta
Men jag kan se till att detta aldrig händer dej

Jag kommer alltid finnas här för dej
och jag älskar dej över allt annat
Lillebror <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback